نمایش نوار ابزار

ضرورت بهره گیری پلیس از فناوری های هوشمند/ تاکید بر گفتگو با جوانان، دانش آموزان و دانشجویان

به گزارش سفیر کرمان-محمّدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور به مناسبت روز نیروی انتظامی با سردار فرشید فرماندهی انتظامی استان کرمان دیدار و گفتگو کرد.

نماینده مردم کرمان و راور با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان و دیدار با فرمانده و پرسنل این نیرو، از تلاش های نیروهای نظامی و انتظامی برای حفظ امنیت جامعه تجلیل کرد.

زاهدی با اشاره به توسعه روزافزون هوش مصنوعی و فناوری های هوشمند، بر لزوم بهره گیری پلیس از آخرین فناوری های روز بمنظور اتخاذ تصمیم های هوشمندانه و اقدامات دقیق تأکید کرد.

زاهدی تحلیل داده و اطلاعات را موجب هوشمندی در مواجه با چالش ها و آسیب ها عنوان داشت و از آمادگی دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان استان برای همکاری با نیروی انتظامی خبر داد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بهره گیری از فناوری های نوظهور را زمینه ساز پیشگیری از بسیاری جرائم بویژه در موضوع مواد مخدر و قاچاق، مبارزه با مفاسد اقتصادی و آسیب های اجتماعی عنوان داشت.

زاهدی ارائه خدمات نیروی انتظامی در اربعین ۱۴۰۲ از جمله صدور گذرنامه و تسهیل شرایط ورود و خروج از کشور و تأمین امنیت زائران را ستود.

نماینده مردم کرمان و راور، با گرامیداشت یاد شهیدان نیروی انتظامی، همراهی مردم و پلیس را موجب ارتقا ضریب امنیت و آرامش جامعه عنوان داشت و بر لزوم تعامل مؤثر پلیس با اقشار و اصناف مختلف بویژه حضور در جمع دانش آموزان و دانشجویان و گفتگو با ایشان تأکید کرد.

🖇مشاهده اخبار:
eitaa.com/mmzahedi