نمایش نوار ابزار

زاهدی نماینده جمهوری اسلامی ایران در اجلاس بین‌المجالس قدس در ترکیه:قطع روابط تجاری و سیاسی کشورهای با رژیم صهیونیستی

🎥 زاهدی نماینده جمهوری اسلامی ایران در اجلاس بین‌المجالس قدس در ترکیه خواستار ایجاد جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی و اقدام عملی در حمایت از غزه و محاکمه سران جنایتکار صهیونیستی در دادگاه‌های بین المللی شد.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ محمدمهدی زاهدی در راس هیئت پارلمانی کشورمان در این اجلاس با اشاره به جنایات وحشیانه و غیر قابل تصور رژیم جنایتکار صهیونیستی علیه مردم غزه و فلسطین، ساز و کارهای غیر عادلانه و تلاش‌های مزورانه مدعیان حقوق بشر غرب را به شدت مورد انتقاد قرار داد و سرکوب اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و مردم در خیابان های اروپا را رسوایی های بزرگ برای بنیاد‌های فکری حقوق بشر ادعایی غرب دانست که الان نقاب آن برداشته شده است.

مشاهده فیلم

 

 

دکتر زاهدی نایب رئیس کمیته فلسطین در مجمع مجالس آسیایی در سخنرانی خود، خواستار ایجاد جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی و اقدام عملی و واقعی جدی در حمایت از غزه و محاکمه سران جنایتکار صهیونیستی در دادگاه‌های بین المللی با شدیدترین وجه و توقف فعالیت‌ها و روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی و تعطیلی سفارتخانه‌ها شد.
#فلسطین #بین‌المجالس_آسیایی #غزه #کمیته_فلسطین #طوفان_الاقصی #وعده_صادق #تنبیه_اسرائیل ‎ #قدس #ایران_مقتدر #دیپلماسی_مقاومت