نمایش نوار ابزار

️ پیام نماینده مردم کرمان و راور به مناسبت سالروز شهادت دکتر مرتضی مطهری و روز معلم و استاد

به گزارش سفیر کرمان- محمّدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی طی پیامی از تلاش ها و همت والای معلمان و اساتید تجلیل نمود.

در این پیام آمده است: ۱۲ ارديبهشت ماه، روز بزرگداشت دانایی، توانایی و عشق و ايثار است. روز تجليل از كسانی که در جبهه‌ی تعلیم و تربیت، آینده سازانی عالم، متدین، با انگیزه و با اراده برای ایران عزیز اسلامی پرورش می دهند. ۱۲ اردیبهشت ماه، سالروز شهادت آیت الله دکتر مرتضی مطهری به درستی به نام روز معلم نامگذاری شده است تا فرصتی باشد برای تجلیل از فخرآفرینان عرصه دانایی، تعلیم و تربیت؛ همانانکه وقتی کشتی عُمر انسان از مسیر مدرسه عبور می کند، مِهر و کلام شان لبریز می شود از فانوس، تا جانشینِ خدا بر روی زمین، با آرامش در ساحل سعادت و پیشرفت، پهلو بگیرد.

از دولت مردمی انتظار است با اجرای صحیح و دقیق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و نقشه جامع علمی کشور و در صورت نیاز بروزرسانی آن، زمینه ی اثربخشی بیشتر مدرسه و دانشگاه در نظام حل مسائل و نیازهای جامعه و همچنین پرورش آینده سازانی اهل فکر و دانش، که پرچم دار عزّت، هویّت و اقتدار ملّی هستند، فراهم آورند. دست بر سينه، در مقابل همه ی تلاش های صادقانه تان سر تعظيم فرود می آوریم.
تندرست و پاینده باشید

زاهدی-نماینده مردم کرمان و راور