نمایش نوار ابزار

زاهدی از استمهال تسهیلات بانکی پسته کاران خسارت دیده خبر داد

به گزارش سفیر کرمان- محمّدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با حضور در شهر کاظم آباد ضمن دیدار با مردم، پیگیر روند پیشرفت پروژه های شهری شد.
نماینده مردم کرمان و راور به مسئولین اجرایی توصیه اکید نمود که دیدارهای منظمی با مردم داشته باشند و از نزدیک در جریان پیشرفت پروژه ها قرار گیرند. زاهدی در جمع مردم کاظم آباد با گرامیداشت یاد شهدای والامقام این خطه، گزارشی از اقدامات انجام شده به مردم ارائه کرد. وی در این دیدار مردمی با اشاره به اینکه اکثر پسته کاران به علت سرمازدگی محصولات پسته، در پرداخت تسهیلات دریافتی خود با مشکل مواجه شدند و این موضوع به عنوان مطالبه مردم بود از پیگیری ها برای استمهال این وام ها خبر داد.


وی بیان داشت که تمامی بانک ها تا ابلاغ دستورالعمل اجرایی بند د تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۲ از وصول مطالبات پسته کاران خسارت دیده از سرمازدگی بایستی خودداری می کنند. در این دیدار صمیمی زاهدی از تلاش ها برای محرومیت زدایی از روستاهای استان ایشان سخن به بیان آورد و گفت: روستاهای ده سیف، ابراهیم آباد، شفیع آباد و ولی آباد شهرستان کرمان و روستاهای گچ علیا، نیمک و هیکوییه شهرستان راور به شبکه ملی اطلاعات متصل و امکان دسترسی به اینترنت برای ساکنین این مناطق برقرار شده است.

 

 

#در_مسیر_خدمت #کرمان_آینده #پیشرفت_کرمان
ایتا:
بله:
تارنما: