نمایش نوار ابزار

انجام طرح مطالعاتی دو بانده شدن جاده دسترسی راین از دو راهی مرصاد

به گزارش سفیر کرمان- محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در سفر به بخش راین ضمن دیدار و گفتگو با مردم، با تشکیل شورای اداری راین، پیگیر مصوبات و توافقات سفرهای پیشین شد.
در این سفر که فرماندار کرمان و مدیران بنیاد مسکن و تنی چند از مدیران استان و شهرستان کرمان، نماینده مردم کرمان و راور را همراهی نمودند، زاهدی با تشریح مشکلات و خواسته های مطرح شده از سوی مردم، نسبت به پیگیری و هماهنگی اقدامات لازم‌ جهت حل مسائل و مطالبات مردم اقدام نمود.


پیگیری حل مشکل وام مسکن متقاضیان ساخت مسکن، پیگیری تغییر کاربری شهرک صنعتی راین به شهرک غذایی راین جهت تخصیص اعتبارات و سرمایه‌گذاری های بیشتر و افزایش مساحت زمین اختصاصی از جمله موضوعات مورد بررسی در این نشست بود.
تماس و هماهنگی با مدیران شرکت گاز استان بمنظور گازرسانی به روستاهای فاقد گاز با استفاده از لوله های انتقال گاز تهرود از دیگر موارد پیگیری نشست شورای اداری راین بود.


پیگیری مطالبه مردم در خصوص دو بانده شدن مسیر دسترسی به راین از محل دو راهی مرصاد، از جمله موارد مطرح شده در این نشست توسط نماینده کرمان و راور بود که طی تماس با مدیرکل راه و شهرسازی استان مقرر گردید طرح مطالعاتی این مسیر در دستور کار قرار گیرد.

#در_مسیر_خدمت  #کرمان_آینده  #پیشرفت_کرمان
ایتا https://eitaa.com/mmzahedi

بله https://ble.ir/Zahedi ir

تارنما www.mmzahedi.ir