نمایش نوار ابزار

فریاد استکبار‌ستیزی مردم دیار کریمان در روز قدس / وعده در هم شکستگی صهونیسم در مسیر تحقق

به گزارش سفیر کرمان، راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پر شور مردم انقلابی و شهیدپرور کرمان همزمان با سراسر کشور در پایتختمقاومتاسلامی برگزار شد و مردم بار دیگر با فریادهایی رسا، حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین و انزجار خود از مستکبران عالم را به رخ جهانیان کشاندند.
راهپیمایی روز جهانی قدس در کرمان همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، پرشور و شکوه تر از سال های قبل برگزار شد و مردم با فریادهای”مرگبراسرائیل” و “مرگبرآمریکا”، ندای مظلومیت قدس شریف را فریاد زدند.


در راهپیمایی باشکوه روز قدس در کرمان، نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، استاندار و نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه ثارالله، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش، فرمانده انتظامی استان کرمان در کنار آحاد مردم شهیدپرور و انقلابی کرمان، شعارهایی در همبستگی با ملت فلسطین و اراده ملت بزرگ ایران برای حمایت از مستضفین عالم تا نابودی کاخ های پوشالی استکبار سر دادند.


محمّدمهدیزاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان دستاوردها و موفقیت های جبهه مقاومت گفت: وحدت و انسجام جبهه مقاومت اسلامی، اتفاق بسیار خوبی است که پیام معناداری به دنیا مخابره کرده است.
زاهدی با تجلیل از شهدای فلسطین، نقش شهیدسپهبدحاجقاسمسلیمانی در اتحاد و توانمندسازی گروه های مقاومت را بی نظیر دانست و گفت: فروپاشی و درهمشکستگی رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی، اراده ای جدی و وعده ای تحقق یافتنی است.

دعوت پروفسور زاهدی از ملت بزرگ ایران جهت حضور در راهپیمایی روز قدس

ایتا: https://eitaa.com/mmzahedi

بله: https://ble.ir/Zahediir