نمایش نوار ابزار

 ساماندهی مناطق حاشیه‌نشین کرمان اولویت کار مسئولان/ تکلیف بنگاه های بزرگ اقتصادی استان به انجام درست وظایف شان در حوزه مسئولیت های اجتماعی

به گزارش تسنیم- محمّدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به اتفاق محمدمهدی فداکار استاندار کرمان از مناطق حاشیه ای شهید همت بازدید داشتند.

زاهدی در این بازدید با بیان اینکه ساماندهی حاشیه‌نشینی باید در اولویت کار مسئولان استان قرار بگیرد، گفت: علیرغم تلاش ها و اقدامات مثبتی که در یک دهه ی گذشته در حاشیه شهر کرمان رقم خورده است اما ساکنین این مناطق هنوز با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند و به سختی زندگی می‌کنند.

وی با اشاره به پیگیری ها برای ساخت مدرسه در این منطقه گفت: با همراهی مسئولین محترم ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره یک باب مدرسه در این منطقه ساخته شده است، لیکن مشکلاتی از جمله عدم تعیین تکلیف اراضی دولتی توسط بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره کل راه و شهرسازی همچنان پابرجاست.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مناطق حاشیه شهر نیازمند امکانات رفاهی، ورزشی و برنامه‌های فرهنگی هستند، بیان کرد: این مشکلات باید با کمک شرکت‌های بزرگ اقتصادی استان کرمان برطرف شود.

نماینده مردم کرمان و راور از فعالیت های جهادی و داوطلبانه طلاّب، روحانیون و فعالین فرهنگی در این منطقه تقدیر و از رویکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری کرمان در رسیدگی به مسائل حاشیه شهر تشکر کرد.