نمایش نوار ابزار

مدیریت سیاست خارجی کشور گشایش اقتصادی را در پی دارد

کرمان – ایرنا – نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریتی که در کشور و در حوزه سیاست خارجی دنبال می‌شود، سال آینده افق‌های خوبی را پیش روی ملت ما باز می‌کند که یقینا در مباحث و گشایش‌های اقتصادی اثربخش خواهد بود.

به گزارش ایرنا، محمدمهدی زاهدی در جمع خبرنگاران افزود: جریان سیاست خارجی ما روی ریل قرار گرفته و ارتباط با کشور چین و ارتباطی که از طریق این کشور با کشورهای دیگر منطقه گرفته شده است، خودش را مثل دومینو در منطقه نشان خواهد داد.

وی ادامه داد: این ارتباط موجب شده برخی کشورهای اروپایی که در اغتشاشات بد عمل کردند و سفرای آنها از عوامل اغتشاشات بودند، به خود بیایند، حتی کشورهای اتحادیه اروپایی که می خواستند سپاه را تحریم کنند، این کار را در دستور کار هم قرار ندادند.

آمریکا در خفا برای توافق برجام پیام می فرستد

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آمریکا در ظاهر و رسانه های خود از تمام شدن برجام حرف می زنند، اما در پنهان پیام های زیادی می دهد که بیایید هر چه زودتر توافق کنیم، لذا ظاهر و باطن و عمل آنها فرق دارد، که خود این نویدبخش است.

وی با اشاره به سفر دبیر شورای امنیت ملی به کشور امارات متحده عربی اظهار داشت: مقامات این کشور اظهار علاقه و ارادت شدید نشان داده اند و اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است و مصر هم اعلام کرده که به دنبال گسترش روابط هستیم و این علائم خوبی است.

زاهدی با اشاره به اقدامات مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۱ خاطر نشان کرد: این اقدامات ابعاد مختلفی دارد و آرامش به طیف های زیادی از جامعه اعطا می کند و اعطای تسهیلات فرزند آوری به خانواده ها و افزایش حقوق سربازان مجرد و متاهل تصمیمات و اقدامات خوبی است که در این راستا انجام شد.