نمایش نوار ابزار

واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی چالش پیش روی هیات های ورزشی

محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: یکی از اشکالات مهم واگذاری سالن‌های ورزشی به بخش خصوصی است که معمولا به ورزش فوتبال اختصاص داده می‌شود و سایر ورزش‌ها محروم هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، اختتامیه گردهمایی مدیران، معاونین توسعه مدیریت و منابع و ذی‌حسابان ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های سراسر کشور صبح امروز با حضور سجادی، وزیر ورزش و جوانان و لطیفی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری استخدامی کشور در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد با تبریک میلاد با سعادت امام حسین(ع)، اظهار داشت: کرمان استعدادهای ورزشی زیادی دارد و در حوزه پارالمپیک افتخارات بزرگی برای کشور خلق کردند.

وی با بیان اینکه از ورزشکاران استان کرمان در فدراسیون‌ها کمتر استفاده می‌شود در حالی‌ که تجربیات و افتخارات زیادی دارند، گفت: استعدادیابی یک ضرورت است و باید در سطح شهرستان‌ها و روستاهای استان و کشور به‌دنبال کشف استعدادها باشیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی از اشکالات مهم واگذاری سالن‌های ورزشی به بخش خصوصی است که معمولا هم به ورزش فوتبال اختصاص داده می‌شود و سایر ورزش‌ها محروم هستند.

وی با اشاره به قهرمانی ورزشکاران پارالمپیک کرمانی در میادین ملی و بین المللی، بر لزوم توجه به این ورزشکاران و حمایت بیشتر از ایشان تاکید کرد.

زاهدی یکی از نقاط قوت ورزش استان کرمان را در حوزه بانوان عنوان داشت و گفت: ورزشکاران بسیار نام آوری در حوزه بانوان استان کرمان در میادین جهانی افتخار آفرین بودند اما سرانه فضای ورزشی بانوان در استان کرمان متناسب با ظرفیت های استان نیست.