نمایش نوار ابزار

ذره ای و لحظه ای از آرمان های امام راحل و شهدا کوتاه نخواهیم آمد/ راه گفتگو و تعامل با دنیا براساس سه اصل عزّت، حکمت و مصلحت باز است/ منافع ملّی و مردم، اولویت و خط قرمز مجلس

به گزارش پایگاه خبری  سفیر کرمان محمّدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی امروز در حاشیه راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن مردم کرمان اظهار کرد: درود بر امام خمینی (ره) و فرزندان برومند روح الله که طنین آزادگی و آزادمردی و مبارزه با ظلم و استکبار را در جهان نواختند.

وی ادامه داد: امام راحل در دوران مبارزه سخت علیه رژیم ستمشاهی فرمودند که یاران و سربازان اسلام در گهواره ها هستند و امروز رهبر معظم انقلاب اُمید به جوانان و نوجوانان دارند.

نماینده مردم کرمان و راور با اشاره به دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در ۴۴ سال گذشته، از دانشگاهیان و نخبگان کشور خواست که روایت پیشرفت برای دانش آموزان و دانشجویان داشته باشند. وی نسخه عبور از چالش های موجود را نیز ادامه مکتب امام خمینی (ره) دانست که امروز در اندیشه های رهبری فرزانه انقلاب تبلور یافته است.

وی افزود: مسیر تعالی از مدرسه و دانشگاه می گذرد و برای پیشرفت کشور باید به جایگاه علم و دانش و معلم و استاد، بیش از هر زمان توجه کرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات‌ مجلس شورای اسلامی،نسخه شفابخش مشکلات اقتصادی را توجه به شرکت های دانش بنیان عنوان داشت و از  عزم کشور برای توسعه این شرکت ها خبر داد.

زاهدی، استان کرمان را مهد شهیدان و دلاورمردانی دانست که همواره در مسیر انقلاب گام برداشته اند.