نمایش نوار ابزار

ضرورت تعیین تکلیف پروژه پتروشیمی فجر کرمان و پلاسمای خون ماهان

زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در جلسه علنی روز دوشنبه، 17 بهمن ماه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خواستار تعیین تکلیف سرمایه گذاران پروژه های بزرگ‌ و کلیدی پتروشیمی فجر کرمان و پلاسمای خون ماهان شد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملّت، محمّدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از اهتمام استاندار کرمان برای تعیین تکلیف سرمایه گذار پروژه پتروشیمی فجر کرمان، خواستار توجه و همراهی مسئولان استان برای نتیجه‌ رسیدن دو پروژه کلیدی و مهم پتروشیمی فجر و پلاسمای خون شد.

دکتر محمدمهدی زاهدی از عفو عمومی رهبری برای محکومان حوادث ماه‌های اخیر تقدیر نمود و گفت: این اقدام حکیمانه رهبر معظم انقلاب موجب افرایش اعتماد عمومی و انسجام وحدت ملّی و خاری در چشم دشمنان و کوردلان شده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از اهتمام استاندار کرمان برای تعیین تکلیف پروژه های پتروشیمی و پلاسمای خون این استان عنوان کرد: اخیرا برخی سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای احداث پتروشیمی فجر کرمان با سرمایه ای بالغ بر دو میلیارد دلار اعلام آمادگی کرده اند که نیازمند انجام هماهنگی های لازم از سوی استانداری است.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمان همچنین خاطر نشان کرد: دو هفته قبل جلسه‌ای با حضور استاندار محترم کرمان با موضوع پروژه پلاسمای خون ماهان برگزار شد که با تدبیر و همراهی مسئولان و استاندار محترم، امید است این پروژه نیز به زودی تعیین تکلیف شود.