نمایش نوار ابزار

لزوم تغییر رویکرد نهضت سوادآموزی به سمت دنیای دیجیتال

زاهدی عضو کمیسیون آموز مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی استان کرمان: وقت آن رسیده، نهضت سوادآموزی که محصول انقلاب اسلامی است، به سمت آموزش و آماده کردن مردم برای ارتقا سطح دانش عمومی و مواجه موثر با دنیای دیجیتال و متاورس حرکت کند.

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای پشتیبانی سوادآموزی استان کرمان با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، همگان را به حضور در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن ماه دعوت و اظهار کرد: دشمنان بدانند ملت ایران وفادار به آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری هستند و اگرچه مشکلات اقتصادی وجود دارد اما راه ملت ایران مشخص است و همه ما گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، دنیای فناوری را دنیایی پیچیده و با سرعت پیشرفت بسیار بالا عنوان داشت و با تاکید بر اینکه ما باید نگاه خودمان را نسبت به آینده عوض کرده و سطح دانش مردم را در مواجه با دنیای دیجیتال ارتقا دهیم، افزود: از سال ۲۰۳۰ به بعد شاهد پیچیده تر شدن دنیای فناوری خواهیم بود، فناوری نوظهوری به نام متاورس دنیا را تغییر می دهد و آن زمان دیگر بیسوادی و کم سوادی به عنوان خواندن و نوشتن معنا پیدا نمی کند، لذا باید نگاه مان را نسبت به نهضت سوادآموزی تغییر دهیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دیگر زمان این نیست که تابلوی نهضت سوادآموزی ما الفبا را نشان دهد. هرچند شاید در معدود و محدود نقاط کشور هنوز کسانی باشند که سواد خواندن و نوشتن نمی دانند، اما مفهوم سواد در دنیا امروز تغییر کرده است.

وی گفت: وقت آن رسیده نهضت سوادآموزی که محصول انقلاب است، به سمت آموزش عمومی و آماده کردن افراد جامعه جهت مواجه موثر و استفاده کارآ از مزایای دنیای دیجیتال و متاورس، حرکت کند.

 

ایتا

https://eitaa.com/mmzahedi

💻 بله

https://ble.ir/Zahedi ir

📱سروش

http://splus.ir/mmzahedi

📶 گپ:

https://gap.im/mmzahedi

🌐 تارنما

www.mmzahedi.ir

🆔 اینستاگرام

www.Instagram.com/mm zahedi1