نمایش نوار ابزار

مشارکت صنایع در ساخت ۶۰۰ واحد مسکن ملی در «راور»

به گزارش خبرگزاری فارس کرمان- محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای اداری شهرستان راور با گرامیداشت چهل و چهارمین دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: این روزها را پرشور جشن بگیریم و یک صدا #ایران_استوار را فریاد زنیم. وی با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال خیلی مهم است تاکید داشت: بر همه‌ی ما یک تکلیف الهی‌ست که این در این جشن و مراسم ملی، منسجم و همدل شرکت نماییم.

نماینده مردم کرمان و راور با بیان اینکه دشمن در چند ماه گذشته با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی اغتشاشاتی سامان داد و تلاش نمود تا آسیب هایی به ملت وارد کند، اما مردم علی‌رغم مشکلات اقتصادی زیادی که وجود دارد، محکم و استوار مقابل آنها ایستادند و اجازه ندادند به کشور آنها و نظام مقدس جمهوری اسلامی لطمه‌ای وارد شود، اکنون نیز باید همه مردم بپاخیزیم و شگفتی خلق کنیم.

زاهدی درباره استمهال وام‌های کشاورزی هم طی اعلام داشت: گفت‌وگویی با مدیر بانک کشاورزی داشتیم مقرر شد بخشی از وام‌های کشاورزان راوری‌ که از سال ۹۹ بوده استمهال شود. زاهدی با اعلام خبر خوب همراهی مدیران فولاد راور در مشارکت ساخت مسکن با مسؤولان این شهرستان گفت: البته آنها خواستند در نرخ‌گذاری زمین، رعایت حال منطقه محروم را داشته باشند. وی با اعلام خبر ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی در راور گفت: بخشی از این پروژه به‌دلیل قیمت زمین در اختیار اداره کل راه و شهرسازی قرار می‌گیرد و مابقی برای فولاد است و امید است با این اتفاق خوب، تحول بزرگی در راور رخ می‌دهد.

زاهدی هنچنین از موافقت شرکت‌های گل‌گهر و چادر ملو که سرمایه‌گذاران فولاد راور هستند برای سرمایه گذاری در انتقال برق از زرند به راور به عنوان خبر خوب دیگری در مسیر خدمت و پیشرفت راور خبر داد.

 

#ایران_استوار #خبر_خوب #در_مسیر_خدمت

 

ایتا

https://eitaa.com/mmzahedi

💻 بله

https://ble.ir/Zahedi ir

📱سروش

http://splus.ir/mmzahedi

📶 گپ:

https://gap.im/mmzahedi

🌐 تارنما

www.mmzahedi.ir

🆔 اینستاگرام

www.Instagram.com/mm zahedi1