نمایش نوار ابزار

پیام تسلیت به مناسبت درگذشت رزمنده و جانباز دوران هشت دفاع مقدس، حجت الاسلام والمسلمین حاج وحید مهری

به گزارش سفیر کرمان، محمّدمهدی زاهدی نماینده مردم شریف کرمان و راور طی پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حاج وحید مهری امام جمعه نگار و از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس را تسلیت گفت.

🖋متن پیام به شرح ذیل است:

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

درگذشت روحانی انقلابی و چهره مردمی جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج وحید مهری موجب تأسف و تأثر فراوان اینجانب، دوستداران و علاقمندان ایشان شد. وی در حالی به دیدار معبود شتافت که کارنامه‌ای درخشان از ایثار و جهاد از خود به جای گذاشته است.

آن شخصیت والامقام، در تهذیب نفس بسیار کوشا بود؛ حُسن خلق و معاشرت نیکویِ ایشان، زبانزد بود. بصیرت افزایی، روشنگری و تبیین معارف اسلام، مبانی انقلاب و جایگاه ولایت فقیه بسیار مؤثر و قابل تحسین است.

این مصیبت را به بیت مکرم ایشان، روحانیّت معزز، ایثاگران و جانبازان والامقام استان کرمان و مردم شریف بردسیر و نگار تسلیت عرض می‌نمایم.

از خداوند متعال برای ایشان علوّ درجات و برای بازماندگان عزّت، صحّت و توفیق روزافزون مسئلت می‌نمایم.

محمّدمهدی زاهدی

نماینده مردم شریف کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی

 

شایان ذکر است: حجت الاسلام والمسلمین مهری از رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدّس بودند که کسب علوم و معارف دینی را از حوزه علمیه قم آغاز کرد و دروس خارج فقه و أصول را در محضر آیت‌الله علوی گرگانی گذراند. در دوران هشت سال دفاع مقدس حضور فعال در جبهه‌ ها داشت و به درجه جانبازی نائل آمد. حجت‌الاسلام والمسلمین وحید مهری در مسئولیت امام جمعه ریگان، فاریاب و نگار منشأ خیر و خدمات ماندگار به مردم بود.