نمایش نوار ابزار

تجلیل از حضور باشکوه دانشگاهیان در تشییع پیکر شهدای گمنام و دعوت از جامعه دانشگاهی کشور برای حضور گسترده در مراسم نهم دی

به گزارش خبرنگار سفیر کرمان، محمّدمهدی زاهدی نماینده مردم شریف کرمان و راور از استقبال با شکوه جامعه دانشگاهی کشور و بویژه دانشجویان و اساتید استان کرمان از شهدای گمنام و بدرقه این شهیدان تا منزلگاه ابدی تجلیل و تقدیر کرد.

زاهدی حضور با شکوه اساتید، دانشجویان و دانشگاهیان و اقشار مختلف مردم شهید پرور کرمان و ماهان در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان  و در مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام را سندی محکم بر همراهی جامعه دانشگاهی با انقلاب اسلامی و آرمان های والای امام راحل و شهدای والامقام عنوان داشت.

این استاد دانشگاه تقدیم بیش از هزاران شهید دانشجو و صدها استاد شهید به میهن اسلامی را برگ زرینی در دفتر پر افتخار دانشگاهیان در ۴۴ سال از عمر پا برکت جمهوری اسلامی ایران عنوان داشت.

زاهدی با اشاره به تقارنِ زمانی و معنابخش حماسه نهم دی و سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و همرزمان شان عنوان داشت: پیشنهاد می دهم سیزدهم دی به عنوان “روز بصیرت ولایت مقاومت” نامگذاری شود.

نماینده مردم کرمان و راور و وزیر پیشین علوم، تحقیقات و فناوری از جامعه دانشگاهی و نخبگانی کشور برای حضور با شکوه در مراسم نهم دی در کنار و همراه با سایر اقشار و آحاد ملّت دعوت بعمل آورد.

زاهدی همچنین با اشاره به افزایش فشارهای بین المللی به ایران بمنظور تحمیل مشکلات اقتصادی به کشور و ملّت بزرگ ایران، تاکید کرد: به عنوان عضو کوچکی از جامعه ی بزرگ علمی کشور به مردم اطمینان می دهیم که با افزایش توان علمی و ارتقا سطح دانش فنی فرزندان این مرز و بوم، در مسیر خودکفایی، بیش از پیش و استوارتر گام خواهیم برداشت.