نمایش نوار ابزار

آمادگی استان کرمان برای میزبانی شایسته از زائرین مزار حاج قاسم سلیمانی

در نشست پروفسور زاهدی با جمعی از شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهرستان کرمان مطرح شد: آمادگی استان کرمان برای میزبانی شایسته از زائرین مزار حاج قاسم سلیمانی/ شکل گیری فصل جدیدی از نهضت خدمت رسانی در مرکز مقاومت جهان اسلام

به گزارش سفیر کرمان، پنجشنبه اول دی ماه نشست اعضای محترم شورای اسلامی شهرستان کرمان با محمّدمهدی زاهدی نماینده مردم شریف کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی برگزار گردید؛ در این نشست که جمعی از مدیران کل استان و رؤسای ادارات شهرستان نیز حضور داشتند برخی چالش های حوزه شهری مطرح و راهکارهای حل و برون رفت مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

در ابتدای نشست، حجت‌الاسلام و المسلمین ربانی رئیس شورای اسلامی شهرستان کرمان گزارش کلی از اقدامات شوراهای اسلامی شهر ارائه و به برخی مشکلات پیش روی شهرداری ها و حوزه ی شهری اشاره نمودند. در ادامه این نشست چهار ساعته تعدادی از شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی شهر نیز به بیان مسائل و مشکلات خویش پرداختند.

پروفسور زاهدی نماینده مردم نجیب کرمان و راور پس از استماع صحبت های شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهر، طی تماسی با مسئولین ذیربط برخی از موانع و چالش های مطرح شده را پیگیری نمود.

در این نشست که مدیر کل و رئیس اداره راه و شهرسازی و بنیاد مسکن نیز حضور داشتند، مقرر گردید مسائل مرتبط با این دستگاه های اجرایی بررسی و همکاری های لازم بعمل آید. همچنین مقرر شد در نشست دیگری با حضور معاونت عمرانی استانداری، مدیران کل منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن و ثبت اسناد برگزار گردد.

نماینده مردم کرمان و راور با اشاره به نزدیکی ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی، از آمادگی استان کرمان و مردم دیار کریمان برای میزبانی شایسته از زائرین مزار حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت فصل جدیدی از نهضت خدمت رسانی بایستی در مرکز مقاومت جهان اسلام در استان کرمان شکل گیرد.

ایتا

https://eitaa.com/mmzahedi

💻 بله

https://ble.ir/Zahedi ir

📱سروش

http://splus.ir/mmzahedi

📶 گپ:

https://gap.im/mmzahedi