نمایش نوار ابزار

آرمان خواهی همراه با مطالبه گری جریان دانشجویی، پیشران کشور در مسیر پیشرفت و تعالی میهن اسلامی

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خانه ملت، ۱۶ آذر را سرآغاز نقش آفرینی و حضور آگاهانه دانشجویان در مبارزه با استبداد و استکبار عنوان داشت و گفت: روز دانشجو، نماد آرمان خواهی، حق طلبی و مطالبه گری فرزندان دانشگاه است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مکتب اسلام علم، معلم و متعلم هر سه فضیلت دارند، به کلام نبی مکرم اسلام صلوات الله علیه اشاره داشتند که حضرت فرمودند: ” الناس رجلان، عالم و متعلم و لا خیر فیما سواهما”.

نماینده مردم کرمان و راور ۱۶ آذر را مبداء روزی دانست که جهان بر هوشیاری و آزادگی دانشجوی ایرانی سر تعظیم فرود آورد و دانشگاه برای اسلام و میهن شهید داد و در آسمان شجاعت درخشید و دانشجو را آگاهانه در مسیر روشنگری قرار داد.

زاهدی آرمان خواهی همراه با مطالبه گری جریان دانشجویی را موجب جوشش و حرکت انقلاب و خروج از انفعال و سکون عنوان داشت و گفت: نقش آفرینی دانشجویان در تمامی زمینه ها بیش از هر زمانی باید تقویت شود و بدانیم که دانشجو موتور محرک و پیشران کشور در فتح قله های پیشرفت و تعالی است.

نماینده مردم کرمان و راور، جمعیت چند میلیونی دانشجو و دانش آموخته ی دانشگاهی را ظرفیتی بی بدیل برای کشور عنوان داشت و گفت: پیشرفت های امروز کشور مرهون همین دانشجویان و دانش آموختگان کشور است که به درستی دریافتند که نیل به سعادت در گرو کسب علم و معرفت و عمل به آن است.

زاهدی خطاب به دانشجویان کشور گفت: این روز بزرگ را به فرزندان برومند میهن در دانشگاه های کشور تبریک می گویم و معلمانه درخواست می کنم به سرعت دادن شتاب علمی کشور بیفزایید که امروز و آینده از آن شما و در دستان شماست.