نمایش نوار ابزار

پیام به مناسبت ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار

به گزارش سفیر کرمان، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در پیامی ولادت با سعادت حضرت زینب سلام الله علیها عقیله بنی هاشم و روز پرستار را تبریک گفت.

🖋 در متن این پیام آمده است:

میلاد خجسته حضرت زینب کبری سلام الله علیها، بزرگ راوی کربلا و حکیم آموزگارِ مکتب ایثار و شهادت و صبور قهرمانِ عاشورا را به امت اسلام و ملت بزرگ ایران تبریک عرض می نمایم.

بانوی اندیشمندی که خطبه هایش در محافل روشنگری شام و كوفه، همگان از جمله عالمان زمان را معترف به جایگاه علمی ایشان ساخته بود، و بی حکمت نیست که امام سجاد علیه السلام  وی را « عَالِمَةٌ غَيْرُ مُعَلَّمَةٍ فَهِمَةٌ غَيْرُ مُفَهَّمَة‏»  لقب دادند یعنی “دانشمندی كه استاد ندیده و هوشمندی كه تمام آنچه را كه می داند از آن خود او بوده است”.

نامگذاری میلاد پر خیر و برکت حضرت زینب سلام‌الله علیها به عنوان روز پرستار، نشان از جایگاه والای این مهرآفرینان و مدافعان سلامت است. ربلندانی که زینب وار، سختی ها را به جان می خرند تا مرهمی بر درد همنوعان خود باشند.

اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب سلام الله علیها، روز پرستار را به بانوان و دختران ایران زمین و مدافعان سلامت تبریک عرض می نمایم.