نمایش نوار ابزار

دیدار با فرماندهان و بسیجیان نواحی مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) و امیرالمؤمنین (ع)

به گزارش سفیر کرمان، به مناسبت هفته بسیج محمّدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور با حضور در نواحی مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) و امیرالمومنین (ع) ضمن دیدار با فرماندهان و بسیجیان این دو ناحیه مقاومت، هفته بسیج را به ایشان تبریک گفت.

زاهدی با اشاره به ماهیت مردمی بسیج و نقش آفرینی بی بدیل بسیج در هشت سال دفاع مقدّس و پس از آن در عرصه ی سازندگی گفت: فعالیت های جهادی بسیجیان در محرومیت زدایی و رفع مشکلات و کاستی ها از چهره ی روستاها و مناطق کمتر برخوردار، ستودنی است.

نماینده مردم کرمان و راور با تجلیل از فعالیت سپاه ثارالله و نواحی بسیج در ساماندهی مناطق حاشیه شهر کرمان و ارائه خدمات به ساکنین این مناطق، از وزارتخانه های کشور، راه و شهرسازی و نیرو خواست در مسیر خدمت به مردم، بیش از گذشته نقش آفرینی نمایند.

زاهدی با تجلیل از  اقدامات بنیاد مستضعفان و بنیاد برکت در ساخت اماکن رفاهی و خدماتی و مدارس در مناطق محروم و حاشیه شهر، از شرکت های صنعتی معدنی استان خواست که به رسالت اجتماعی خود پایبند باشند.

در این دیدارها، فرماندهان نواحی مقاومت بسیج، گزارشی از فعالیت های قرارگاه های پیشرفت و محرومیت زدایی و برگزاری اردوهای جهادی ارائه نمودند.

ایتا
https://eitaa.com/mmzahedi
💻 بله
https://ble.im/Zahedi ir
📱سروش
http://sapp.ir/mmzahedi
📶 گپ:
https://gap.im/mmzahedi
🌐 تارنما
www.mmzahedi.ir
🔗 واتساپ
https://chat.whatsapp.com/IwzumKoMcGsCZf1UyE9n4i