نمایش نوار ابزار

بازدید از مرکز آموزش عالی کشاورزی و مزرعه آموزشی و تحقیقاتی بردسیر

به گزارش سفیر کرمان محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور با همراهی حسین اکبری فرد رییس دانشگاه شهید باهنر کرمان و اعضای هیأت رییسه دانشگاه به اتفاق امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بردسیر و جمعی از مسئولین شهرستان و شورای اسلامی شهر بردسیر، از مرکز آموزش عالی کشاورزی بردسیر و مزرعه آموزشی و تحقیقاتی این مرکز بازدید نمودند.

در این دیدار ضمن بازدید از مزرعه آموزشی و تحقیقاتی مرکز آموزش عالی بردسیر، آزمایشگاه آموزشی پژوهشی عضو شاعا مرکز افتتاح گردید. دکتر نقی زاده رئیس مرکز آموزش عالی بردسیر با بیان ظرفیت ها و پتانسیل های منطقه و شهرستان بردسیر، این فرصت را در راستای گسترش مرکز آموزش عالی به عنوان نماینده دانشگاه شهید باهنر در شهرستان بردسیر بسیار مغتنم شمرده و افزود: با وجود اینکه شهرستان بردسیر دارای قطب کشاورزی در استان می باشد، در کنار آن حوزه صنعت از جمله فولاد هم در شهرستان پیشرفت های چشم گیری داشته است.

پروفسور زاهدی نماینده مردم شریف کرمان و راور، با تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان ولایی و انقلابی، گفت: رسالت بسیج فقط در برقراری آرامش و امنیت جامعه خلاصه نمی شود، در طول انقلاب اسلامی شاهد حضور به موقع و اثربخش بسیج در همه عرصه های پیشرفت و سازندگی بوده ایم و هرکجا که نیاز به حضور بسیجی بوده، این دلاورمردان خستگی ناپذیر بدون هیچ گونه چشم داشتی در صحنه حضور داشته اند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، از حمایت هایی که مسئولین دانشگاه و شهرستان از دانشکده کشاورزی بردسیر داشته اند تقدیر و تشکر نمود و افزود: این مجموعه باید با چشم اندازهای روشن تر و افق های آینده نگرانه متناسب با توانایی ها، پتانسیل ها و نیازها، حرکت خوبی را در شهرستان رقم بزند که این جنبش بتواند الگوی خوبی را به کشور ارائه بدهد.

وی رویکرد مرکز را در ایجاد یک واحدهای پژوهشی و فناوری، راه اندازی شرکت دانش بنیان، معرفی گیاهان دارویی و حتی ورود به مباحث حوزه صنعت فولاد و معدن که جزو قطب های پیشرفت شهرستان می باشند، را قابل تقدیر عنوان داشت نمود.