نمایش نوار ابزار

تذکر زاهدی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به وزیر صمت: با سوء مدیریت شرکت ملی مس در خروج ۱۰ هزار میلیارد تومان از درآمدهای آن شرکت از بانک های استان برخورد کنید

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمّدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در جلسه علنی روز سه‌شنبه، ۲۴ آبان ماه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:

چرا سوء مدیریت موجب شده که اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی شرکت ملی مس از بانک‌های استان خارج شود و مشکلاتی برای اشتغال و تأمین تسهیلات مورد نیاز تولید به وجود آورد؟ چگونه در سال تولید این شرکت این کار را انجام داده است؟ شرکت ها بایستی طبق قانون -برنامه ششم توسعه-  درآمدهایشان را در حساب های بانکی همان استان نگه دارند.

 مشاهده فیلم تذکر در مجلس شورای اسلامی
دانلود فایل با لینک مستقیمنماینده مردم کرمان و راور در مجلس خطاب به وزیر بهداشت افزود: کمبود دارو و سرم در کرمان موجب شده که مردم دچار آسیب جسمی و روحی شوند و حتی برای عمل‌های جراحی و عمل‌های سرپایی نیز باید چندین هفته در نوبت بمانند، مشکلات دارویی هر چه سریعتر حل شود.

وی همچنین خطاب به فداکار، استاندار کرمان گفت: پیرو تذکر قبلی؛ خواهان واگذاری پتروشیمی فجر کرمان به سرمایه‌گذاران واقعی و خلع ید سرمایه‌گذاران فعلی که کاری انجام نداده‌اند هستم.

🌐 کانال های اطلاع رسانی اخبار محمّدمهدی زاهدی نماینده مردم شریف کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی

 

ایتا

https://eitaa.com/mmzahedi

💻 بله

https://ble.ir/Zahedi ir

📱سروش

http://sapp.ir/mmzahedi

📶 گپ:

https://gap.im/mmzahedi

🌐 تارنما

www.mmzahedi.ir