نمایش نوار ابزار

تشکیل شورای راهبردی مدیران استان کرمان در زادگاه سردار شهیدان جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی

به گزارش سفیر کرمان، شورای راهبردی مدیران استان کرمان در شهرستان رابر، خطه ی دلاورمردان و شیرزنان و زادگاه سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

در این نشست که استاندار، نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه کرمان، فرمانده سپاه ثارالله، مجمع نمایندگان استان و جمعی از مسئولان برگزار شد، همگی با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید بیعت و بر حرکت در مسیر خدمت به مردم تاکید نمودند.

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور همدلی و اتحاد مسئولان استان برای پیشبرد پروژه های ملی و استانی و پیشرفت متوازن استان را از موضوعات مورد تاکید در این نشست اعلام کرد.

زاهدی انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به استان کرمان، ساماندهی اتباع بیگانه غیرمجاز و لزوم سرمایه گذاری و مشارکت شرکت های بزرگ صنعتی-معدنی در پروژه های تولیدی و اشتغالی بویژه در حوزه صنایع پایین دستی و جنبی را از جمله مطالبات جدی و اولویت های بیان شده توسط خود در این نشست اعلام داشت.

انتقاد از عملکرد شرکت ملی مس ایران در انتقال ۱۰هزار میلیارد تومان منابع مالی و پولی از بانک های استان کرمان به خارج از استان به بهانه پرداخت سود سهامداران از دیگر موضوعات مطرح شده توسط زاهدی در این نشست بود. نماینده کرمان و راور اعلام داشت که شرکت های صنعتی-معدنی مکلف اند بخشی از سود خود را در راستای محرومیت زدایی، ایجاد اشتغال و مسئولیت اجتماعی صرف نمایند اما تاکنون به این رسالت بطور شایسته عمل نکرده اند.