نمایش نوار ابزار

استعدادیابی، بومی گزینی و نگاه حرفه ای به ورزش مطالبه جدی از مدیران ورزش استان

محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در نشست با جمعی از پیشکسوتان، قهرمانان و مدیران ورزش استان: شرکت های صنعتی-معدنی بایستی به رسالت اجتماعی خود عمل نمایند/ عدم توجه به ورزش همگانی به سلامت و نشاط جامعه آسیب زده است

به گزارش سفیر کرمان، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در دیدار جمعی از پیشکسوتان، ورزشکاران، مربیان و مدیران ورزش استان با ابراز خرسندی از حضور تیم های مختلف ورزشی استان در لیگ های برتر کشور، استعدادیابی، بومی گزینی و نگاه حرفه ای به ورزش را  مطالبه و نیاز جدی از مدیران حوزه ی ورزش استان عنوان داشت.

زاهدی با اشاره به لزوم‌حمایت جدی از همگانی شدن ورزش، نشاط و سلامت جامعه را به پیوند افراد و خانواده ها به ورزش اعلام داشت و از شرکت های صنعتی-معدنی، وزارت نفت، شهرداران و مدیران شهری خواست که به یاری ادارات کل ورزش و جوانان و هیات های ورزشی بیایند.

وی با اشاره به ظرفیت بالای ورزش بانوان و افتخارآفرینی ایشان در عرصه های ملی و بین المللی خواستار اختصاص اعتبار ویژه ای از سوی شرکتهای معدنی به ایجاد زیرساختهای مورد نیاز ورزش بانوان و حمایت از تیم های ورزشی بانوان، شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی همچنین از آموزش و پرورش خواست که نسبت به جذب مربیان ورزش و تجهیزات ورزشی مدارس عنایت داشته و به شادابی و سلامت دانش آموزان توجه نمایند.

نماینده مردم کرمان و راور همچنین از استاندار کرمان خواست نسبت به تشکیل منظم شورای عالی ورزش استان اهتمام ورزیده و از اعزام ورزشکاران و تیم های ورزشی به مسابقات معتبر بین المللی حمایت نماید.