نمایش نوار ابزار

توسعه مدارس دلیجان به دلیل حضور اتباع خارجی ضرورت دارد

 اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه سفر دو روزه خود به استان مرکزی در روز دوم این سفر در شهرهای مختلف استان از مراکز آموزشی اعم از آموزش عالی و آموزش و پرورش بازدید به عمل آوردند.

بازدید از دانشگاه آزاد خمین، بازدید از دانشگاه پیام نور دلیجان، دانشگاه آزاد نراق، پروژه 12 کلاسه مسکن مهر دلیجان، مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی نیم ور، دانشگاه آزاد اسلامی محلات از جمله برنامه های محمدمهدی زاهدی رئیس و علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و هیات همراه بود.

محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در جریان این بازدیدها عنوان کرد: یکی از موضوعات نگران کننده کمبود دانشجو در دانشگاه نراق بود که باید در این زمینه با توجه به امکانات خوب و مناسب دانشگاه نراق، برنامه هایی در راستای توسعه فعالیت این مرکز داشت.

وی درباره پروژه های آموزش و پرورش مناطق مورد بازدید استان مرکزی، گفت: در شهر دلیجان با توجه به جمعیت بالای اتباع خارجی که برای انقلاب نیز شهدایی هم تقدیم کرده اند و مقام معظم رهبری دستور و فرمانی درباره ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی صادر کرده اند، بایستی به توسعه مدارس در این شهر کمک کرد تا آموزش و پرورش در شهرهایی این چنین به مشکل نخورد و مجبور به برپایی و اداره مدارس سه شیفته نباشد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: خوشبختانه در این سفر دکتر رخشانی مهر معاون نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس وزارت آموزش و پرورش نیز کمیسیون آموزش را همراهی می کنند که برای پیگیری مشکلات استان قول مساعد داد.