نمایش نوار ابزار

زاهدی خطاب به رئیس جمهور:لزوم اختصاص اعتبار برای انتقال آب از سرچشمه به کرمان/ ساماندهی اتباع بیگانه

ایسنا/کرمان-محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در شورای اداری استان در حضور رئیس حمهور: آب مشکل اصلی کرمان است و کرمان تشنه است و ۲۰۰۰ میلیارد تومان بودجه برای انتقال آب از خط لوله سرچشمه نیاز داریم.

محمدمهدی زاهدی شامگاه 21 مردادماه در جلسه شورای اداری استان کرمان با حضور رئیس جمهور گفت: آب مشکل اصلی کرمان است و کرمان تشنه است و ۲۰۰۰ میلیارد تومان بودجه برای انتقال آب از خط لوله سرچشمه نیاز داریم.

وی با اشاره به عدم جود آب آشامیدنی در برخی از روستاهای استان کرمان و آبرسانی به آنها به صورت سیار در ادامه درباره اتباع بیگانه گفت: یک نفر در هفته قبل ۱۰ نفر را در رفسنجان قتل عام کرد و ساماندهی اتباع مطاللبه جدی مردم استان کرمان است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از طولانی بودن اجرای برخی از پروژه ها اظهار کرد: امهال وام های کشاورزی نیز باید مدنظر قرار گیرد و پتروشیمی کرمان سال ها کلنگ زنی شده و هنوز به جایی نرسیده است.

حجت الاسلام غضنفرآبادی نماینده مردم شهرستان های شرقی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه درباره مشکلاتی که وام های زلزله بم برای مردم ایجاد کرده، آب، راه ها و … مطرح کرد.

همچنین حجت الاسلام جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: طرح اصلاح اقتصادی را داشتیم و با حداقل کمبود و نابسامانی مواجه بودیم و کارهای ارزشمندی صورت گرفته است.

وی حقوق معادن، اشتغال جوانان، مسکن و معیشت مردم، ساماندهی اتباع را مهم دانست و بیان کرد: جبران خسارات سیل باید در اولویت قرار گیرد.