نمایش نوار ابزار

هشدار به رییس جمهور و وزیر کشور برای ساماندهی اتباع بیگانه و پروژه انتقال آب استان کرمان

محمد مهدی زاهدی عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، نسبت به ساماندهی اتباع بیگانه در کرمان به ویژه در شمال این استان به رییس جمهور و وزیر کشور هشدار داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمدمهدی زاهدی در نشست علنی امروز(یکشنبه 5تیر ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: در آستانه هفتم تیرماه سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یاران با وفای او هستیم، هفته قوه قضاییه را به همه کارکنان، قضات و مدیران سیستم قضایی کشور تبریک گفته و امیدوارم جریان عدالت‌محوری در این سیستم روز به روز درخشان‌تر و تاثیر گذارتر باشد.

توافق مجدد در خصوص برجام را به صورت مشروط حمایت می‌کنیم

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در ابتدا بیان می‌کنم که از توافق مجدد در خصوص برجام حمایت مشروط می‌کنیم، مشروط به آنکه منافع اقتصادی کشورمان تضمین گردد، تحریم‌ها کاملا لغو شوند، گردش مالی ارزی توسط بانک مرکزی کشورمان با بانک‌های مرکزی و بانک‌های سایر کشورها برقرار شود و تمام دارایی‌های بلوکه شده آزاد گردد، نفت ما بدون ممانعت به فروش برسد و …لذا به دولت محترم به ویژه وزارت امور خارجه انظار و هشدار می‌دهم که تحت تاثیر سفرهای تشریفاتی مقامات اروپایی قرار نگرفته اگر یک کلام قانون اقدام راهبردی مصوب مجلس شورای اسلامی مبنای عمل قرار گیرد.

کرمان تشنه است

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: در آستانه سفر ریاست محترم جمهوری به استان کرمان هستیم انتظار است در این سفر برخی مشکلات اساسی استان تصمیم‌گیری و مورد توجه قرار گیرد، برخی از آنها را تیتروار عرض می‌کنم، بارها گفته‌ایم کرمان تشنه است، کمبود و نبود آب مشکل اساسی استان کرمان است، به ویژه شهرها و روستاهای شمالی و بالاخص شهرستان‌های کرمان و راور، انشالله در این سفر تصمیم عاجل و مقتضی گرفته شود.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ساماندهی اتباع بیگانه به ویژه در شمال استان کرمان و بخصوص در شهرستان کرمان، به وزیر کشور و ریاست محترم جمهور هشدار می‌دهم اگر زودتر چاره‌اندیشی نکنید این مشکلات گریبانگیر کل کشور خواهد شد. شرم دارم از اینکه اتفاقاتی در این چند ماهه اخیر در استان کرمان افتاده است./