نمایش نوار ابزار

گزارش تصویری/دومین یادواره شهدای ورزشکار استان کرمان

دومین یادواره شهدای ورزشکار استان کرمان، با حضور خادمین حرم امام رضا علیه السلام در دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد. در این مراسم که با حضور زاهدی نماینده مردم کرمان و راور، پاداش جانشین ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه ثارالله، گروهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی کثیری از ورزشکاران برگزار گردید از خانواده معظم شهدای ورزشکار تجلیل بعمل آمد.

در این مراسم ضمن تجلیل از خانواده شهدا از محمد کهندل مدیرعامل باشگاه مس کرمان تجلیل شد.این مسئول خود از خانواده معظم شهدا و جزو چهره های ورزشی استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در این مراسم گفت: امروز باید به شهدا که از بالاترین ارزش خود یعنی از جان خود گذشتند، تأسی کرد.

میثم پاریزی افزود: ما ورزشکاران زیادی در کشور داشته و داریم؛ اما انتخاب شهید ورزشکار، خود شاخصه‌هایی دارد و اگر امروز شهید ابراهیم هادی به عنوان یک شهید شاخص حوزه ورزش انتخاب می‌شود، به دلیل وجود معیارها و شاخصه‌های خاصی است که به آن دست یافته اند.

شهید سلیمانی روح بلند پروازی داشت

حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری از کارشناسان مذهبی نیز با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا اظهار داشت: شهدای ورزشکار در کنار پرورش جسم، روح خود را نیز پرورش دادند؛شهدای ما پهلوان بودند و فقط به‌دنبال کسب مدال ورزشی نبودند.

وی با اشاره به شهید سپهبد قاسم سلیمانی بیان کرد: شهدا روح بلندی داشتند و هیچ وقت میدان را برای دشمن خالی نکردند و تاسی به شهدا از هواپرستی جلوگیری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مربی محوری، ویژگی مهم ورزشکاران است افزود: شهدای ورزشکار، ولایت محور بودند، گوش به فرمان ولی به جبهه‌ها رفتند و سرباز ولایت شدند.