نمایش نوار ابزار

روابط عمومی ها، نقش آفرینان موثر «جهاد تبیین»

پروفسور محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در گردهمایی مدیران روابط عمومی و تجلیل از برگزیدگان و بازنشستگان این حوزه، با بیان اینکه روابط عمومی وظایف مختلفی برعهده دارد، اظهار داشت: این وظایف اما در دو بخش درون سازمانی و برون سازمانی نمود پیدا می کند.

وی تصریح کرد: گاهی درون یک سازمان، در قسمت های مختلف حرف های متضادی عنوان می شود، این روابط عمومی است که رصد می کند، گاهی خودش موضوع را حل و فصل می کند و گاهی هم مراتب را برای رئیس آن نهاد انتقال می دهد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی وظایف برون سازمانی روابط عمومی ها را حساس و دارای اهمیت بالایی خواند و ابراز داشت: برخی در پی آن هستند تا مردم را نسبت به نظام ناامید کنند.

وی اضافه کرد: ما در یک نعمتی به سر می بریم که چون در درون آن هستیم قدر آن را نمی دانیم، انقلاب اسلامی، نفس کشیدن زیر چتر ولایت، امنیت، استقلال و آزادی، بخشی از این نعمات پرشمار هستند.

پروفسور زاهدی از لزوم جهاد تبیین و پرداختن روابط عمومی ها به این موضوع سخن به میان آورد و خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها، جهاد تبیین را جدی بگیرند، تحلیل های خوب و امیدوار کننده را به جامعه بیاورند، ارتباط عاطفی، منطقی و بدور از هیجانات سیاسی را  بین مردم و مسئولان برقرار کنند و انعکاس دهنده نظرات مردم باشند.

وی عنوان کرد: روابط عمومی ها می توانند رویکردهای آینده را برای مردم و کارگزاران نظام در سطح های مختلف محلی، استانی و ملی تبیین کنند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان ادارات و نهادها دست روابط عمومی خود را باز بگذارید و افرادی را برای این سمت انتخاب کنند که تخصص رسانه و روابط عمومی داشته باشند، گفت: تخصص می تواند برای مسئولان و مردم پیام آور امید باشد که ما در جامعه به این امید به شدت نیاز داریم.

? #تارنما:

www.mmzahedi.ir

? #اینستاگرام:

? Instagram.com/mm_zahedi1

https://chat.whatsapp.com/IwzumKoMcGsCZf1UyE9n4i