نمایش نوار ابزار

جمعیت پیشرفت و عدالت، مبارزه با فساد اقتصادی را در برنامه داشته باشد

پروفسور زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در مراسم تکریم دبیر فقید جمعیت پیشرفت و عدالت استان کرمان و معارفه دبیر جدید این نهاد اظهار داشت: آقای اسماعیل بیگی شخصیتی متدین، انقلابی، ولایت مدار، دلسوز، پر تلاش و مجاهد بود و همواره در ایام انتخابات فضایی را فراهم و مردم را پای صندوق های رای دعوت می کرد.

وی با تجلیل از اقدامات سردار چناریان، وی را فردی مجاهد خواند و ابراز داشت: کرمان در دوران های مختلف شاهد مجاهدت های وی بوده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با سردار چناریان ارتباط های زیادی داشتم و از ایشان خواستم وارد شورای شهر شده تا منشأ اثرات خوبی برای مردم کرمان باشد که الحمدالله پذیرفتند و با رای بالایی انتخاب شدند.

وی اضافه کرد: این عضو شورای شهر همیشه سعی کردند مطالبات جریان انقلابی را در فضای شورا  که همراه با جریان دولت قبل بود، دنبال کند و احقاق حق مردم را در برنامه داشته باشد.

پروفسور زاهدی ادامه داد: بنابراین سردار چناریان جانشین خلفی برای سردار اسماعیل بیگی است که برای ایشان در جمعیت عدالت و پیشرفت آرزوی توفیق دارم.

وی با پرداختن به فضای کنونی کشور، آن را دارای کمبودها و کاستی هایی دانست و بیان کرد: این جمعیت نمی تواند مشکلات را حل کند اما می تواند منعکس کننده خوبی باشد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی مبارزه با فساد را دارای اهمیت خواند و تصریح کرد: مبارزه با فساد، بخشی از عدالت خواهی است، جمعیت توسعه و عدالت، باید عدالت خواهی به معنای عام را دنبال و در حوزه های اقتصادی مبارزه با فساد را داشته باشد.

? #تارنما:

www.mmzahedi.ir

? #اینستاگرام:

? Instagram.com/mm_zahedi1

پایگاه خبری سفیر کرمان