نمایش نوار ابزار

دانشگاه پیام نور باید پیشتاز آموزش مجازی شود

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور باید در آموزش مجازی پیشتاز و پیشران در کشور باشد، گفت: سایر کشورها چند سالی است در این حوزه حرکتی را آغاز کرده‌اند که این حرکت باید امروز در کشور آغاز شود تا در این حوزه دچار عقب ماندگی نشویم.

محمدمهدی زاهدی  با یادآوری اینکه دانشگاه پیام نور در طول سالیان گذشته خدمات بسیاری به ویژه به اقشار مستضعف جامعه در نقاط محروم کشور ارائه کرده است، گفت: امروز زمان آن فرا رسیده که مأموریتی جدید برای دانشگاه پیام نور تعریف و این دانشگاه به دنبال اقدامات نوین باشد.

دانشگاه پیام نور متناسب با استعداد هر منطقه آموزش مهارتی را شروع کند

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شوری اسلامی تصریح کرد: با توجه به نیازهای کشور، امروز دانشگاه پیام نور توجه به آموزش مهارتی به ویژه در مناطق دور دست کشور را باید در برنامه‌ها و مأموریت‎های جدید خود بگنجاند تا در هر منطقه با توجه به استعدادها و ظرفیت‌ها بتواند نیروهای مد نظر خود را تربیت و آموزش دهد.

وی یادآور شد: مأموریت بعدی که دانشگاه پیام نور باید دنبال کند و در برنامه ششم نیز تأکید شده آموزش مجازی این دانشگاه  است که در این زمینه باید در کشور پیشتاز و پیشران باشد.

زاهدی اضافه کرد: باید در این حوزه همگام با کشورهای پیشرفته که حرکتی به سمت آموزش پلتفرم یک را آغاز کرده‌اند، اقدام کنیم تا از دنیا عقب نیفتیم؛ اگر این اقدامات را امروز آغاز نکنیم 10 سال آینده بسیار دیر خواهد بود و فاصله ما با دنیا بسیار زیاد خواهد شد و خسارات بسیاری را خواهیم دید.

 رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بستری که امروز در پیام نور وجود دارد، می‌تواند شرایطی برای پیشرفت در این حوزه را به وجود آورد تا در زمینه تحصیلات مجازی نیز رشد داشته باشیم

 

دیدگاه ها