نمایش نوار ابزار

باندها و مافیای اقتصادی مانع پیشرفت استان کرمان/جلوی سیاست اختلاف بینداز و چپاول کن را بگیرید

به گزارش سفیر کرمان- محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در مراسم تکریم و معارفه استاندار قدیم و جدید کرمان اظهار داشت: آقای زینی وند در ایام جوانی رویکرد افراطی داشتند و با شور جوانی که داشتند بیانات و موضع گیری هایی از طرف وی صورت گرفت که مصالح کشور نبود، لیکن ایشان با درک صحیح از شرایط و با تشخیص درست، در برهه ای از زمان مواضع خویش را به نفع انقلاب و میهن اسلامی تغییر داد و دچار یک تحول شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از اخلاق مداری و رعایت اخلاق کریمانه دکتر زینی وند سخن به میان آورد و ابراز داشت: علی رغم اینکه می دانستند باید مسوولیت را به کس دیگری بدهند اما کار را رها نکردند و کاری نکردند سستی در درون استانداری و مدیریت آن در دوران برزخی بوجود بیاید.

وی عنوان کرد: بعد از شهادت حاج قاسم رمقی در برخی از مسوولان کرمان نمانده است، حاج قاسم فرمانده بود، رفیق بود، هم استانی و هم شهری بود، در کنار همه یک پشتوانه معنوی و راهبردی بود. پروفسور زاهدی اضافه کرد: آقای دکتر فداکار ما شما را از فرزندان حاج قاسم می دانیم و توقع داریم همان سطح را در استان پیاده کنید.

وی استاندار جدید را ولایت مدار و انقلابی خواند و خاطرنشان کرد: از همان جوانی شور ولایت مداری در آقای فداکار وجود داشت، وی از مشی انقلابی عدول نکرده است. نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به بیانیه گام دوم پرداخت و تصریح کرد: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم هم به فساد اقتصادی و هم فساد سیاسی اشاره داشتند.

وی اضافه کرد: فساد سیاسی، باند بازی، سیاست بازی گماردن افراد بی بصیرت و کوچک بر کارهای بزرگ و بها دادن به باندهای فرصت طلب است که باید جلوی آن ایستاد، فساد اقتصادی هم که موضوع روشنی دارد. پروفسور زاهدی منابع انسانی را بزرگ ترین ظرفیت کرمان خواند و بیان کرد: کرمان جوانان انقلابی، پاک دست، صادق، فهیم، بصیر، مدیر و مدبر دارد که باید از آن استفاده کرد.

وی اضافه کرد: ظرفیت اقتصادی و معادن، تاریخی، طبیعت چهار فصل و …. از دیگر موارد هستند.وی از تشنگی کرمان و خشکسالی ۱۵ ساله آن سخن گفت و تاکید کرد: باید آب را از خلیج فارس به کرمان آورد، این موضوع را جدی بگیرید.

 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اتباع غیر مجاز بیگانه و ساماندهی آن ها را از دیگر مشکلات کرمان خواند و بیان کرد: آن ها مشکلات زیادی از جمله مشکلات سیاسی، اقتصادی و امنیتی ایجاد خواهند کرد، شما مسوولیت پیگیری دارید و تصمیم گیری عاجل می طلبد.وی توسعه صنایع جنبی کرمان را دارای اولویت خواند و عنوان کرد: توسعه صنایع از جمله مس و ترویج خودروهای برقی در کنار توازن منطقه ای و عدالت اجتماعی بسیار مهم و کارساز است.

 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مطالبه جدی ما مبارزه با فساد اقتصادی است، گفت: باندها و مافیای اقتصادی مانع پیشرفت استان شده اند، سیاست اختلاف بینداز و چپاول کن ساری و جاری است، همراه با دیگر مسوولان کرمان، محور باشید و جلوی آن را بگیرید. وی عنوان داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استانِ شهید سلیمانی بسیار مهم است، جریان فرهنگی استان را باید به این سمت هدایت کنیم.

 

#اینستاگرام:

? Instagram.com/mm_zahedi
? Instagram.com/mm_zahedi1

? لینک پیوستن به کانال واتس آپ پایگاه اطلاع رسانی #سفیر_کرمان:

https://chat.whatsapp.com/IwzumKoMcGsCZf1UyE9n4i