نمایش نوار ابزار

مجلس عاشقانه دنبال تصویب نظام رتبه‌بندی معلمان بود

ایسنا/کرمان- زاهدی زنماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی د رمراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان کرمان که به همت اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد گفت:تصویب کلیات این طرح برای جلوگیری از بازگشت احتمالی به دولت و طولانی شدن روند آن صورت گرفت، ما در کمیسیون تقریبا یک سال روی بند بند آن کار کردیم و گاهی روی کلمات آن نیز بحث می کردیم.

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در میان جمعی از معلمان، اظهار داشت: تکریم مقام معلم از ضروریات هر جامعه ای است، عزت، کرامت و منزلت اجتماعی معلم را باید رعایت کرد.  وی از طرح نظام رتبه بندی معلمان سخن به میان آورد و عنوان کرد: از سال ۱۳۹۴ طرحی را پی گرفتم و اصرار داشتم تا رتبه بندی اجرا شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در آن زمان اما به حقوق معلمان اندکی اضافه کردند و آن را بزرگ جلوه دادند.  نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: یک هفته قبل از تشکیل دولت جدید، کلیات این طرح را در مجلس تصویب کردیم تا وارد جزییات شویم.

وی با تاکید بر اینکه مجلس عاشقانه دنبال تصویب نظام رتبه بندی معلمان بود، تصریح کرد: تصویب کلیات این طرح برای جلوگیری از بازگشت احتمالی به دولت و طولانی شدن روند آن صورت گرفت، ما در کمیسیون تقریبا یک سال روی بند بند آن کار کردیم و گاهی روی کلمات آن نیز بحث می کردیم. وی با بیان اینکه در واژگان این طرح از عناوین دانشگاهی استفاده کردیم و برای معلمان همان شخصیت اعضای هیئت علمی دانشگاه را قائل شده ایم، تاکید کرد: این شأن معلمان را بالا می برد و در هیچ جای دنیا تکرار نشده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تاریخ اجرای طرح نظام رتبه بندی معلمان را ۳۱ شهریور دانست و خاطرنشان کرد: این تاخیر باید جبران می شد، علاوه بر این، به بازنشستگی تعدادی از معلمان که در این تاریخ صورت می گیرد نیز فکر کردیم تا آنها نیز بتوانند از این طرح استفاده کنند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از تلاش مجلس برای تعادل بخشی بین حقوق کارکنان و بازنشستگان گفت و تصریح کرد: همسان سازی حقوق بازنشستگان و کارکنان شاغل با اختلاف ده درصد، قانون شده و بودجه آن نیز تامین گردیده است، منتظر اقدام دولت هستیم.

 https://www.isna.ir/news/1401021810872/

#اینستاگرام:

? Instagram.com/mm_zahedi
? Instagram.com/mm_zahedi1

? لینک پیوستن به کانال واتس آپ پایگاه اطلاع رسانی #سفیر_کرمان:

https://chat.whatsapp.com/IwzumKoMcGsCZf1UyE9n4i