نمایش نوار ابزار

بررسی لایحه طرح نظام رتبه بندی معلمان تا ۲ ماه آینده در مجلس

محمدمهدی زاهدی بعد از ظهر سه شنبه در همایش رؤسای مراکز و پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان که در پردیس دانشگاهی شهرستان پیشوا برگزار شد طی سخنانی با اشاره به اینکه برخی از افراد به آموزش و پرورش نگاه هزینه‌ای داشتند اظهار داشت: خوشبختانه با تغییر نگاه این افراد امروز به سمت سرمایه گذاری رفته ایم.

زاهدی با بیان اینکه دولت طی ۵ سال گذشته بارها وعده ارائه لایحه طرح نظام رتبه بندی معلمان به مجلس را داده است افزود: امیدواریم بررسی لایحه طرح نظام رتبه بندی معلمان تا ۲ ماه آینده در مجلس محقق شود.

وی در خصوص عدم اجرای قانون افزایش حقوق برای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان گفت: خرج کردن پول در آموزش و پرورش هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری مهمی است که آینده کشور را تضمین می‌کند لذا این افراد مستخدم دولت هستند و باید حقوق آنان همچون سایر کارکنان دولت افزایش پیدا کند.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان باید نسبت به تشکیل شبکه فارغ التحصیلان به صورت استانی و منطقه‌ای و تشکیل اجلاس‌های سالانه، به صورت میدانی وارد میدان و مشکلات و مسائل پیش روی این حوزه را بررسی و برطرف کنند بیان داشت: آموزش و پرورش به محلی برای سرمایه گذاری کشور تبدیل شده که در آن آینده سازان کشوربه درستی تربیت می‌شوند لذا باید به طور جدی به این مقوله نگاه کرد.

دیدگاه ها