نمایش نوار ابزار

مشکلات حوزه آموزش استان ها به صورت میدانی بررسی می شود

محمد مهدی زاهدی صبح چهارشنبه در بدو ورود به خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سفرهای دوره ای اعضای کمیسیون آموزش در راستای بررسی مسائل و مشکلات واحدهای آموزشی به همراه مسئولان دستگاه ها برگزار می شود.

وی بیان کرد: در این سفرها مسائل و مشکلات بخش آموزش از نزدیک و به صورت میدانی بررسی و نسبت به رفع مشکلات آن در حد توان تلاش می شود.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر دو روزه اعضای این کمیسیون به خراسان جنوبی، بیان کرد: در این سفر اعضای کمیسیون با تقسیم و سفر به شهرستان های مختلف مشکلات و مسائل آموزش عالی، آموزش و پرورش و فنی و حرفه ای را بررسی خواهند کرد.

زاهدی اضافه کرد: موضوعات مطرح شده در این بازدید ها در جلسات بعد از سفرها در تهران، مشکلات و موضوعات مطرح شده از وزرا و مسئولان مربوطه پیگیری خواهد شد.

گفتنی است؛ بررسی وضعیت مراکز آموزش عالی و حوزه فناوری استان، سرکشی از مراکز علمی و آموزشی خراسان جنوبی، نشست با رؤسای دانشگاه ها و مسئولان آموزش و پرورش، بررسی مشکلات و کمبودهای مراکز آموزشی، رصد توانمندی های مراکز علمی، آموزشی و پژوهشی خراسان جنوبی از جمله برنامه های سفر دو روزه اعضای کمیسیون آموزش در استان خواهد بود.

دیدگاه ها