نمایش نوار ابزار

آسیب‌های اجتماعی تهدید جدی برای کشور است

محمدمهدی زاهدی امروز در مراسم افتتاح و راه‌اندازی مرکز اجتماعی، فرهنگی و قرآنی افق در بقعه متبرکه تکیه عباسعلی کرمان با تبریک دهه کرامت اظهار داشت: اجرایی شدن طرح افق توسط اداره کل اوقاف در دهه کرامت یک اقدام بسیار ارزشمند در راستای حل مشکلات نیازمندان جامعه است.

وی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت خیرین و واقفین در حوزه اجتماعی استفاده کرد گفت: دشمن به‌شدت برای نابودی نظام اسلامی کار می‌کند و متاسفانه بعضی از وابستگان داخلی نیز با او همکاری می‌کنند.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ولنگاری فرهنگی را توطئه بزرگ دشمن دانست و افزود: آسیب‌های اجتماعی تهدید جدی برای کشور است که ممکن است تبعات امنیتی نیز برای کشور داشته باشد.

وی با بیان اینکه نهادهای زیادی در راستای کمک به نیازمندان در جامعه وجود دارد خاطر‌نشان کرد: طرح افق در اداره اوقاف باید به انجام خدمات اجتماعی برای نیازمندان اصرار داشته باشد و سعی کند با ورود به این حوزه مشکلات اجتماعی جامعه را تا حدودی برطرف کند.

زاهدی با اشاره به اینکه باور به قرآن کریم و عمل به آیات قرآن باید در دستور کار جامعه اسلامی باشد گفت: نیاز است در طرح افق این موضوع بااهمیت زیادی پیگیری شود چرا که توجه به قرآن و حضور ملموس قرآن در زندگی مردم بسیار اثرگذار بوده و باید کار ریشه‌ای انجام داد.

دیدگاه ها