نمایش نوار ابزار

وضعیت امروز منابع آبی استان کرمان نتیجه گسترش غیرکارشناسی کشاورزی است/سامان دهی اتباع بیگانه غیرمجاز از الویت های دولت باشد

تسنیم- محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: کشاورزی استان کرمان بی حساب و کتاب افزایش یافت و امروز منابع آبی استان رو به پایان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدمهدی زاهدی در نشست صمیمانه حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با تبریک فرارسیدن سال نو و با تقدیر از فعالیت‌های اتاق بازرگانی استان کرمان اظهار داشت: اتاق کرمان به یک بازوی قوی برای توسعه استان در زمینه‌های مختلف تبدیل شده که نشان از پویایی اتاق بازرگانی استان است.

وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی در راستای سیاست‌های نظام و راهبردهای مقام معظم رهبری فعالیت می‌کند و همواره برای تحقق شعار سال تلاش کرده است گفت: بهره‌وری استان کرمان با وجود ظرفیت‌های زیادی که در استان وجود دارد خیلی مناسب نیست.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به اینکه اقتصاد خانوار و اشتغال موجود، شایسته استان کرمان نیست و دلیل این مهم باید ریشه یابی شود افزود: توسعه استان کرمان، توسعه کشور را به‌دنبال دارد و نباید از ظرفیت‌های موجود به راحتی گذشت.

وی با بیان اینکه استان کرمان از ابتدای انقلاب به‌شدت دچار مسائل سیاسی شده و این سیاست‌زدگی دلیل اصلی عقب ماندگی استان است ادامه داد: همه در این استان به فکر حذف یکدیگر بودند که این مسئله ضربه بزرگی به استان کرمان زد.

زاهدی با اشاره به اینکه در کارها باید خدا را در نظر بگیریم و افراد کارآمد در استان را جدای از اینکه چه خط فکری دارند به‌کار گرفت بیان کرد: کشاورزی استان کرمان بی حساب و کتاب افزایش یافت و امروز منابع آبی استان رو به پایان است.

نماینده مردم کرمان و راور ساماندهی اتباع بیگانه غیرمجاز را یکی از الویت های دولت سیزدهم دانست و خواستار پیگیری این موضوع در استان کرمان از سوی استاندار شد.