نمایش نوار ابزار

از مذاکره عزتمندانه استقبال می کنیم

نماینده مردم کرمان و راور تاکید کرد:از مذاکره عزتمندانه و منوط به نتیجه استقبال می کنیم و هیچ هراسی نداریم.

محمدمهدی زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت  با اشاره به دور جدید مذاکرات هسته ای گفت:ما از مذاکره برای تحقق اهداف نظام و مبتنی بر عزت،حکمت و مصلحت استقبال می کنیم و هراسی از آن نداریم و هرگز میزمذاکره را ترک نکردیم.

وی افزود: در هیچ شرایطی سرنوشت کشور را در حوزه‌های مختلف نباید به سرنوشت مذاکرات و برجام گره بزنیم و این کار یک اشتباه استراتژیک خواهد بود که باعث می‌شود طرف های خارجی فشار بیشتری وارد کرده و ما را در موضع ضعف قرار دهند.

عضو کمیسیون آموزش تاکید کرد: ایران، منابع غنی خدادای، اقلیم های مختلف و امکانات وسیعی در حوزه نیروی انسانی دارد که در همه بخش ها می توانند کشور را از گردنه ها عبور دهد و بهره گیری از این نیرو ها بسیار راهگشا خواهد بود.

وی تصریح کرد: سرمایه های کشور به در صورت بهره گیری درست و اصولی اقتدارآفرین است و در مقابل اگر همه برنامه ریزی های کشور بر اساس نتیجه مذاکرات باشد و از امکانات داخلی غافل شویم، شاهد تکرار اتفاقات تلخ سالهای گذشته در بخش اقتصاد، صنعت و سیاست خارجی با همسایگان خواهیم بود.

زاهدی با بیان اینکه تقویت توان داخلی بازوی پیشبرد مذاکرات خواهد بود خاطر نشان کرد: اگر مذاکرات به نتیجه مطلوب برسد برنامه ریزی داخلی با سرعت بیشتری محقق می شود اما اگر هم نشد ممکن است مسیر پیش روی ما راهی پر پیچ و خم باید ولی بدون شک به نتیجه مطلوب خواهیم رسید.