نمایش نوار ابزار

سفر سرزده وزیر کشور در فضای امنیتی به کرمان و اظهارات وی در شورای اداری باعث دلخوری شهروندان کرمانی شده است

عضو مجمع نمایندگان انقلابی استان کرمان خواستار تغییر رویکرد وزیر کشور در موضوع انتخاب استاندار و نوع بیانات وی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمدمهدی زاهدی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 17 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با اشاره به مناسبت سالروز 16 آذر، گفت: یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای دانشجو و 3 شهید این روز را گرامی می دارم که با خون خود، نهال مبارزه با استکبار را کاشتند و امروز جنبش دانشجویی با آرمان های خود مطالبه گر دولت ها شده اند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه مردم انقلابی که در انتخابات سال 96 و 1400 به رئیسی رأی داده و از وی و دولت او حمایت کرده اند، اظهار داشت: انتظار است شما و وزیر کشور صدا و فریاد مردم استان را شنیده و در تصمیم گیری ها لحاظ کنید.

وی افزود: متاسفانه وزیر کشور در سفر سرزده روز دوشنبه 15 آذر به کرمان که در فضای کاملا امنیتی صورت گرفت، اقدام به بیاناتی در شورای اداری استان کرد و یادآور شد: این اظهارات موجب دلخوری شهروندان شده و باعث شده تجمعاتی در این شهر صورت گیرد که ممکن است در سفر آینده رئیس جمهور به استان تاثیر بگذارد.

زاهدی ادامه داد: وزیر کشور حسب نظر نخبگان نسبت به ادامه فعالیت استاندار تصمیم گرفت و بیانیه 4 نماینده انقلابی استان را ندید. آیا مردم انقلابی جزو نخبگان استان نبوده اند و چنین استنباطی نشده است که به خواسته آن ها توجه نشد؟

عضو مجمع نمایندگان انقلابی استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: لازم است دولت به جریان انقلابی احترام گذاشته و مصلحت انقلاب، نظام و استان را در موضوع تعیین استانداری در نظر بگیرد.