نمایش نوار ابزار

زاهدی با اشاره به تهدید وزارت خزانه‌داری آمریکا: تهدید آمریکا هیچ اثری در تلاش ایران برای ادامه همکاری‌های بین‌المللی نفتی ندارد

نماینده مردم کرمان در مجلس معتقد است جمهوری اسلامی بر مبنای شعار استقلال خود به تبادلات تجاری ادامه داده و تحریم آمریکا نمی‌تواند این استقلال را زیر سوال برده و به آن خدشه وارد کند.

محمدمهدی زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اعلام اخیر آمریکا درباره ادامه تحریم‌ها نسبت به تهران و کاراکاس بعد از انتشار گزارش همکاری‌های نفتی میان ایران و ونزوئلا، گفت: جمهوری اسلامی بر مبنای شعار استقلال خود به تبادلات تجاری ادامه داده و تحریم آمریکا نمی‌تواند این استقلال را زیر سوال برده و به آن خدشه وارد کند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه برای ما اهمیتی ندارد که آمریکا نسبت به موضوعی بیانیه بدهد یا خیر، اظهار داشت: بیانیه ها و تهدیدهای آمریکایی هیچ اثری در سیاست های کلان کشور و حفظ استقلال و تأمین منافع ملی ما نمی‌گذارد.

وی افزود: ما آمادگی کامل داریم تا در حوزه اقتصادی با تمامی کشورها همکاری داشته باشیم. عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی با کشورهای مختلف ارتباط اقتصادی دارد و در این بین در دولت جدید کشورهای همسایه، چین و روسیه و سایر کشورهایی که خود با تحریم های ظالمانه و یکجانبه آمریکا مواجه شده اند، از اولویت های ایران است