نمایش نوار ابزار

عملکرد آقایان جلیلی و زاکانی برای کناره‌گیری از انتخابات قابل تقدیر است

نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: اقدام انقلابی آقایان جلیلی و زاکانی در کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی به نفع آقای رئیسی قابل تقدیر است و با توجه به شناختی که از این آقایان داشتیم انتظاری جز این هم از آنها نمی‌رفت.

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: مردم حتماً برای تعیین سرنوشت‌شان فردا در انتخابات شرکت کنند. حضور مردم در انتخابات به این معناست که اراده مردم برای تشکیل کابینه دولت بعد حاکم شود. پس از حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی، انتخاب فرد اصلح باید مدنظر باشد و زمانی که فرد اصلح با رأی بالا انتخاب شود، می‌تواند خادم مردم باشد و به خوبی به مردم خدمت کند و برای درد مردم راه علاجی را درنظر بگیرد.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هم مشارکت و هم انتخاب فرد اصلح با یک رأی بالا هر دو باید در انتخابات فردا مدنظر قرار گیرد.

زاهدی خاطرنشان کرد: باید از برادرانمان آقایان جلیلی و زاکانی تقدیر و تشکر داشته باشیم که در یک اقدام انقلابی، پا روی نفسانیات خود گذاشته و به نفع آقای رئیسی از عرصه انتخابات کنار رفتند.

وی افزود: البته با توجه به شناختی که از آقای زاکانی و آقای جلیلی داشتیم، جز این هم از این دو بزرگوار انتظار نبود که چنین اقدامی را داشته باشند و اقدام این دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری در کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی به نفع آقای رئیسی جای تقدیر و تشکر دارد.