نمایش نوار ابزار

مردم خواهان عدالت محوری هستند / لزوم مبارزه با فساد

نماینده مردم کرمان و راور با اشاره به اینکه مردم خواهان عدالت محوری هستند، گفت: مبارزه با فساد باعث روحیه بخشی به مردم می شود.

محمد مهدی زاهدی صبح سه شنبه با رئیس کل دادگستری استان کرمان دیدار و از اقدامات ارزشمند دادگستری استان و دستگاه‌های وابسته به قوه قضائیه در کرمان که در زمینه ایجاد عدالت در جامعه تلاش می‌کنند تقدیر کرد.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شوری اسلامی در این دیدار گفت: اعتماد عمومی به واسطه عملکرد خوب قوه قضائیه طی چند ماه گذشته و پس از انتصاب آیت الله رئیسی به سمت ریاست قوه قضائیه بالا رفته است.
زاهدی عنوان کرد: از رویکردهای خوب ریاست قوه قضائیه به خصوص در امر مبارزه با فساد تشکر می‌کنیم و امیداوریم همین رویکرد در سراسر استان‌های کشور ادامه پیدا کند زیرا باعث روحیه بخشی به مردم می‌شود.
نماینده مردم کرمان و راور با بیان اینکه مردم خواهان عدالت محوری هستند، افزود: ترازویی که سمبل قوه قضائیه است نشان از وجود عدالت دارد و انشالله این عدالت به معنای واقعی در همه ارکان قوه قضائیه ساری و جاری شود و شاهد باشیم کشورمان با همت قضات و کارکنان شاغل در قوه قضائیه و تمام زیرمجموعه‌ها خواهان برقراری عدالت به صورت کامل در همه اجزا کشور هستند.

دیدگاه ها