نمایش نوار ابزار

نسیم خوش وحدت و سازندگی در کشور با آمدن آیت الله رئیسی به مشام می‌رسد

نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: روحیه فساد ستیزی و توانمندی ایشان نوید روزهای درخشانی را برای مردم رنجدیده از جور ظلم ،بی تدبیری و سوء مدیریت دولت یازدهم و دوازدهم که در فشار معیشتی هستند را می‌دهد.

محمد مهدی زاهدی نماینده مجلس و وزیر علوم دولت نهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره کاندیداتوری آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ، اظهار داشت: با آمدن  آیت الله رئیسی بوی خوش وحدت و سازندگی در کشور به مشام می‌رسد.

وی افزود: روحیه فساد ستیزی و توانمندی ایشان نوید روزهای درخشانی را برای مردمی که در فشار معیشتی هستند را نوید می‌دهد.

زاهدی با اشاره به اینکه با حضور آیت‌الله رئیسی سازندگی واقعی در کشور اتفاق خواهد افتاد، گفت: عملکرد آیت الله رئیسی در دوران تصدی قوه قضائیه  در برخورد قاطعانه با فساد دانه درشت‌ها و یقه‌سفیدها فارغ از جناح بندی‌های سیاسی و احیاء و راه اندازی کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی که بر اثر بی تدبیری دولت به تعطیلی کشانده شده بودند باعث افزایش رضایت عمومی در کشور شده است.

وی در همین راستا عنوان کرد: یقینا با ادامه این رویکرد در جایگاه رئیس جمهور و با توجه به اختیارات فراوان قانونی دولت کشور به شکوفایی می‌رسد.که در نهایت انشاء‌الله به زودی کشور به اوج اقتدار سیاسی منطقه ای و جهانی دست پیدا خواهد کرد.