نمایش نوار ابزار

شهادت دانش آموزان افغانستانی دل هر آزاده‌ای را به درد آورد

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس ضمن محکومیت ترور وحشیانه دانش آموزان و شهرواندان افغانستان، تأکید کرد که این ترور وحشیانه در افغانستان، نقطه تاریک دیگری در پرونده جانیان و علم ستیزان و دشمنان انسانیت بود که دل هر آزاده‌ای را در جهان به درد آورد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت،متن پیام محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

فاذا المؤدة سئلت، بای ذنب قتلت (سوره تکویر آیات ۸ و ۹)

ترور وحشیانه و منجر به شهادت دانش آموزان و شهروندان مسلمان در افغانستان نقطه تاریک دیگری در پرونده جانیان و علم ستیزان و دشمنان انسانیت بود که دل هر آزاده ای را در جهان به درد آورد. مدعیان آزادی و حقوق بشر از محکوم کردن این جنایت ها اجتناب کرده و راه را برای تعدی به همنوعان توسط جرثومه های غرب ساخته هموار می نمایند. از فرهنگیان و دانش پژوهان جهان بویژه اهل علم و اساتید مسلمان انتظار می رود ضمن محکومیت شدید این اقدام ضدبشری به دولت ها و سازمان های مردم نهاد خود توصیه کنند از طریق سازمان های بین المللی و منطقه ای، راه های پیشگیری و مقابله با چنین حوادث فجیع و دردناک را احصاء و جلوی  چنین وقایعی را سد نمایند. اتحادیه جهانی تقریب نهاد اندیشمندان دانشگاهی آمادگی خود را برای ارائه راه کارهای علمی در این زمینه اعلام و به جنایتکاران تروریست هشدار می دهد که عکس العمل اقدامات ددمنشانه  آن ها بزودی دامان خود و اربابانشان را خواهد گرفت. وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون.