نمایش نوار ابزار

اعتماد ملت به ارتش و حضور ارتش در کنار ملت، بزرگترین سرمایه این سد محکم و دژ نفوذناپذیر

محمّد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی در توئیتی و پیامی نوشت: اعتماد ملت به ارتش و حضور ارتش در کنار ملت، بزرگترین سرمایه این سد محکم و دژ نفوذناپذیر

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ إِنَّ جُنْدَنا لَهُمُ الْغالِبُونَ     سوره صافات آیه ۱۷۳

 

امام خامنه‌ای (مدظلّه العالی): ارتش، یک سرمایه و ذخیره براى ملّت است.

۲۹ فروردین ماه که مزین به نام ارتش جمهوری اسلامی ایران است، یادآور رشادت ها و دلاورمردی های بزرگ مردانی است که حدیث ماندگارِ دفاع ایشان از سرحدّات سیاسی، جغرافیائی و ارزشهای فرهنگی و دینی، برای همیشه در تاریخ این مرز و بوم ماندگار خواهد ماند.

ارتشیان دلاوری که با تأسی از مکتب حسینی و برای حفظ کیان میهن اسلامی توانستند در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، برگ زرینی از افتخارات را خلق نمایند و با اهداء شهدای والامقامی همچون قرنی، صیاد شیرازی، بابائی، ستاری، کشوری و هزاران شهید گلگون کفن دیگر، نام ارتش را بر پهنه ی این آب و خاک تا ابد بلند آوازه نمایند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز با اتکا به توان داخلی توانسته به قدرت خودکفایی برسد و در زمره ارتش های قوی منطقه و جهان باشد.

اعتماد ملّت به ارتش و حضور ارتش در کنار ملّت، بزرگترین سرمایه این سد محکم و دژ نفوذناپذیر و خاری در چشم دشمنان و بدخواهان است.

اینجانب ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی و پاسداشت رشادت‌های این غیورمردان؛ این روز را به آحاد ارتشیان میهن تبریک عرض نموده، و امیدوارم در سایه الطاف الهی و تحت فرماندهی مقام معظم رهبری شاهد توفیقات روزافزون این دلاورمردان در حفظ دستاورد‌های انقلاب و دفاع از کیان میهن عزیز اسلامی باشیم.

محمّدمهدی زاهدی

نماینده مردم کرمان و راور