نمایش نوار ابزار

پیگیری مشکل آب شرب کرمان در سطح وزارت نیرو

ایسنا/زاهدی کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: به منظور حل مشکل آب در استان و در تماس با معاون پارلمانی وزارت نیرو قرار شد هفته جاری جلسه ای با معاونین وزیر و در صورت لزوم با وزیر نیرو داشته باشیم.

دکتر”محمدمهدی زاهدی” با اشاره به جلسه با استاندار و مدیرعامل آب منطقه ای استان کرمان اظهار کرد: هفته گذشته در مجلس درباره کمبود و بحران آب در کرمان هشدار دادم و روز گذشته جلسه ای به اتفاق مدیر آب منطقه ای استان با استاندار کرمان برای حل این مشکل داشتیم.

وی افزود: در پی این دیدار و در تماس با معاون پارلمانی وزارت نیرو قرار شد هفته جاری جلسه ای با معاونین وزیر و در صورت لزوم با وزیر نیرو داشته باشیم.

زاهدی تصریح کرد: نشست ما با استاندار به منظور هماهنگی و توافقات استانی بود تا بتوانیم مسائل و مطالبات درباره آب در استان به ویژه شهرستان کرمان و بخش های تابعه را پیگیری کنیم.

زاهدی اعلام داشت به همین منظور برنامه ریزی شده است تا روز دوشنبه 23 فروردین 3 جلسه برای پیگیری موضوع آب شرب کرمان داشته باشیم؛ اولین نشست با مدیران عامل شرکت های صنعتی از جمله شرکت صنعتی-معدنی گلگهر، و شرکت صنایع ملی مس ایران خواهد بود تا بخشی از سرمایه گذاری برای تامین آب شرب شهر کرمان از خط انتقال آب خلیج فارس به استان کرمان انجام شود. نشست دوم با حضور مسئولین وزارت نیرو خواهد بود و آخرین نشست با حضور دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه خواهد بود.