نمایش نوار ابزار

تأمین آب شرب شهرستان ڪرمان، ساماندهی اتباع بیگانه غیر مجاز و برخورد با مدیران ناکارآمد الویت های استان و شهرستان کرمان

به گزارش سفیر کرمان محمّـدمهـدی زاهـدی نماینده مردم ڪرمان و راور در نشست شورای راهبردی استان کرمان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان، فرمانده سپاه ثارالله، اعضای مجمع نمایندگان استان و رئیس کل دادگستری برگزار شد، با اشاره به کاهش بارندگی ها در سال گذشته، خواستار برنامه ریزی کوتاه مدت و دراز مدت بمنظور تأمین آب شرب شهرستان کـرمان شد.

زاهـدی با اشاره به خط انتقال آب خلیج فارس به استان کرمان، خواستار تأمین آب شرب شهرستان کـرمان از این خط انتقال با سرمایه گذاری شرکت های صنعتی-معدنی استان و پرداخت یارانه مابه التفاوت قیمت آب، توسط دولت شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به تبعات متعدد حضور اتباع بیگانه غیرمجـاز در استان کرمان، خواستار سـاماندهی این موضوع شد و از عدم عزم و اقدام جدی وزارت کشور برای ورود به این امر مهم گلایه کرد.

زاهـدی یکی از عوامل مانع تولید را مدیران ناکـارآمد و بی انگیزه ای دانست که صندلی های مسئولیت را اِشغال کرده اند و عزمی برای حل مشکلات تولیدکننده، سرمایه گذار و مردم ندارند. نماینده مردم کـرمان و راور از استانـدار کـرمان خواست تا با ارزیابی عملکرد مدیران، نسبت به برخورد و حتی عزل مدیران ناکارآمد اقدام نماید.

#کرمان_آینده #آرمان_شهر #ایران_سربلند #در_مسیر_خدمت