نمایش نوار ابزار

تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی و پیگیری حل مشکلات واحدهای تولیدی تعطیل شده یا نیمه فعال

محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در دیدارهای نوروزی با مردم و مسئولین با تاکید بر حل مشکلات واحدهای تولیدی اعلام کرد: کارگروه ویژه ای در دفتر ارتباطات مردمی برای بررسی و پیگیری حل مشکلات واحدهای تولیدی تعطیل شده یا نیمه فعال به زودی تشکیل خواهد شد.

 

زاهدی یکی از موانع تولید را مدیران ناکارآمد، سفارشی، بی انگیزه و غیرمتخصص دانست که به جز  ایجاد هزینه برای کشور، ثمره ای نداشتند؛ ردّ پای ناکارآمدی این مدیران را می توان در اتفاقات ناگوار بازار سرمایه و بورس مشاهده کرد.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یکی از راهکارهای افزایش تولید را پشتیبانی از شرکت های دانش بنیان و رسیدن به ۴۰۰ هزار شرکت دانش بنیان در یک برنامه ده ساله عنوان داشت. وی «اجرای کامل و درست سند راهبردی امور نخبگان و « تدوین سند راهبردی اقتصاد دانش بنیان» را دو خواسته جدی از دولت فعلی و دولت آینده اعلام داشت.

وی یکی دیگر از موانع تولید و سرمایه گذاری را وجود رانت و عدم شفاف سازی اطلاعات دانست و گفت: در حالیکه طبق قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی هر شخص ایرانی حق دسترسی به اطلاعات عمومی را دارد، مگر آن که قانون منع کرده باشد؛ لذا انتظار است برخی سازمان ها از جمله شهرداری ها یا امور مالیاتی در خصوص استقرار کامل سامانه های ارائه خدمات دولت الکترونیک و انتشار اطلاعات، جدیت بیشتری داشته باشند.


#کرمان_آینده #آرمان_شهر #ایران_سربلند #در_مسیر_خدمت #پتروشیمی_کرمان #اقتصاد_دانش_بنیان #انتقال_آب_خلیج_فارس