نمایش نوار ابزار

دیدار شورای مرکزی ائتلاف وحدت ملی استان کرمان با نماینده کرمان و راور

به گزارش سفیر کرمان محمد مهدی زاهدی  نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در دیدار  اعضای شورای راهبردی ائتلاف وحدت ملی استان کرمان  با تاکید بر اهمیت فعالیتهای حزبی و تشکیلاتیِ غیرانحصاری و فراجناحی  اظهار داشت: گسترش فعالیتهای منسجم و سازمان یافته حزبی و تشکیلاتی  موجب تحقق مشارکت همه جانبه  مردم  به ویژه  نسل جوان و آگاه  جامعه می شود.

زاهدی با تاکید بر کار  تشکیلاتی، حزبی و کادر سازی از شورای مرکزی وحدت ملی خواست تا زمینه حضور جوانان انقلابی، متخصص و با انگیزه را در عرصه های مدیریتی و اجرایی فراهم آورند و تلاش کنند جوانان شایسته را شناسایی نمایند و ضمن توانمندسازی ایشان و انتقال تجربیات افراد صاحب تجربه در حوزه های محتلف نقش آفرین باشند.

وزیر علوم دولت نهم با اهمیت خواندن ارتقای سطح معرفتی اعضای حزب، فعالیت هوشمندانه در فضای مجازی را به این جمع توصیه نمود.

در ادامه این نشست سایر اعضای شورای مرکزی وحدت ملی استان کرمان، به بیان نقطه نظرات خود پرداختند. مهدی تدین دبیر شورای مرکزی ائتلاف وحدت ملی استان کرمان، بهرهگیری از ظرفیت تمام نیروهای انقلابی را فارغ از خط بندی های مرسوم را از اهداف این حزب سیاسی اعلام داشت.