نمایش نوار ابزار

تجلیل از فعالیت های عمرانی و سازندگی قرارگاه خاتم الانبیا در استان کرمان

به گزارش ایرنا ،  آیین افتتاح تقاطع غیرهم‌سطح سربازان گمنام امام زمان(عج)، با حضور مردم و مسئولین در شهر کرمان برگزار شد.

زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در این مراسم، با بیان اینکه در مجلس سعی دارم در حوزه تخصصی خودم صحبت کنم، افزود: هرچه صحبت و عمل ما تخصصی‌تر باشد، امور بهتر پیش می‌رود.


محمدمهدی زاهدی ضمن تشکر از تمامی کسانی که تا امروز به نحوی در عمران و آبادانی شهر کرمان مؤثر بوده‌اند و تشکر از اعضای این دوره از شورا و مدیریت شهر که برای تکمیل این پروژه زحمت زیادی کشیدند، بیان کرد: مدیران ما همیشه اتحاد دارند؛ نباید اجازه دهیم انتقادات باعث کُندی امور شود؛ اما در عین حال، باید توجه داشته باشیم که اگر انتقادات نباشد، سازندگی به معنی واقعی به‌وجود نخواهد آمد.
وی افزود: مسئولان باید گوش شنوایی برای انتقادات داشته باشند و اگر این نقدها اصولی بود، آن را بپذیرند و تغییرات لازم را ایجاد کنند.
نماینده مردم و کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قرارگاه خاتم افتخارات زیادی در کشور آفریده و بدون چشم‌داشت به سود زیاد، در تمامی عرصه‌ها حضور پیدا می‌کند.


زاهدی، فضای مجازی را در کشور کنترل‌نشده دانست و افزود: این کنترل به معنی سانسور نیست؛ منظور، افراط و تفریط خیلی زیاد است که گاهی یک مسأله بزرگ را کوچک یا مسأله‌ای مهم را کوچک می‌کنند، اما مسئولان باید متوجه این موضوع باشند و موج‌های فضای مجازی، آن‌ها را دلسرد و بی‌انگیزه نکند.
وی خاطرنشان کرد: تصمیمات مجلس هم گاهی زیر بمباران فضای مجازی قرار می‌گیرد، اما باید تخصص در اولویت باشد و کار درست را انجام دهیم. وی از خدمات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در اجرای طرح های عمرانی و سازندگی در استان کرمان تجلیل کرد.
در پایان این مراسم، با اهدای لوح تقدیر، از تلاش کسانی که در اجرای پروژه تقاطع غیرهم‌سطح سربازان گمنام امام زمان(عج) نقش داشته‌اند، قدردانی شد.