نمایش نوار ابزار

شاخص دانشجو به استاد دانشگاه علوم پزشکی کرمان از مرز برنامه ششم هم بالاتر است

 محمد مهدی زاهدی در نشست وزیر بهداشت با مسئولین استانی ودانشگاهی شهر کرمان ضمن تشکر از جناب اقای دکتر رشیدی ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی کرمان وجامعه پزشکان و مرکزمدیریت حوادث و فوریت های پزشکی اظهار داشت: ابتکار مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس بسیار تحسین برانگیز بود و امیدوار هستیم که بتوانند درآینده به رویکرد های مد نظرشان برسند.
وی در ادامه افزود: به حمدالله شاخص دانشجو به استاد دانشگاه علوم پزشکی کرمان از مرز برنامه ششم هم بالاتر بود و نشان دهنده این است که جذب اعضای هیئت علمی این دانشگاه خوب بوده است.
زاهدی عنوان کرد : متاسفانه در سال 95 در بحث شاخص های جمعیت استان یک اشتباهی صورت گرفته است که باید توجه داشت جمعیت ساکن در شهر کرمان از شهرهاوروستاهای اطراف هستند،ودر زمان سرشماری به شهر های خود بازگشته اند .
وی افزود: به همین دلیل نیاز است که با مراجعه مجدد به آمارهای موجود جمعیت واقعی کرمان براساس شاخص های خانه بهداشت برآورد شودحدود یک میلیون وصدهزار نفر است.
زاهدی با اشاره به ممنوعیت حضور اتباع بیگانه در جنوب استان کرمان اظهار داشت:جمعیت استان کرمان با احتساب اتباع بیگانه براساس شاخص های جمعیتی یک میلیون چهارصد هزار نفر بوده است.
نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این افزایش جمعیت شهر کرمان بیان داشت : شاخص های گرفته شده برای رفع کمبود ها براساس شاخص 540هزار نفری است که در حال حاضر کمبودهای شهرستان کرمان بالاتر است.
وی در پایان خواستار تجدید نظر سازمان برنامه وبودجه در خصوص شهر کرمان وبرقراری یک عدالت همگانی برای ارتقای شاخص های سلامت وبهداشت درمان شد

دیدگاه ها